Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Bezobalno novo prostaštvo

Komentari (29) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 07 decembar 2012 15:11
Ala
Uzasnuta odvratnom koncepcijom nekih emisija na TV Happy zabrinuta sam sto javni tuzilac to ne zabrani kao pornografiju,uvrede,gazenje ljudskosti ucesnika i gledalaca.
Ne reaguju ni UNS ni NUNS.
Ne reaguje ni jedna konfesija u Srbiji.
Hvala,Olga,osta samo Ti.
Da li je to glodur M.Maric zasticen u odnosu na ostale medijske poslenike.
V.Matica stiti S.Svetlic.
Preporuke:
40
10
2 petak, 07 decembar 2012 15:22
Miroslav Anđelković
Autor pomenute emisije ni po čemu ne zaslužuje ovako visokoumnu opservaciju njegove minijaturnosti!
Preporuke:
54
7
3 petak, 07 decembar 2012 15:28
Kostadin
Novi svetski poredak novim prostaštvom do novog čoveka: obezboženi, hristomrzni i raščovečeni svet bezbožnim i besovskim (demonskim) grubijanlukom do novočoveštva "stare zmije" i čovekoubice od iskoni, lašca i oca laži, Satane (neprijatelja Božijeg) kojeg će Jagnje pobediti... Ljudi, čitajte Apokalipsu Jovanovu...
Preporuke:
46
2
4 petak, 07 decembar 2012 15:31
Dag
"Produkt oprostačenosti bazalnog metabolizma zove se fekalija, a proizvod prostačkog medijskog metabolizma podrazumeva prevod na domaću reč."

Leksički i misaono vrlo siromašan članak. Emocionalna nabijenost takođe je jednodimenzionalna i destruktivna (prezir). Nabrajanje velikana tu ništa ne može da pomogne. Najkraće rečeno - pesudointelektualni autošovinizam.
Preporuke:
49
7
5 petak, 07 decembar 2012 15:52
Dc
Ne razumem šta je autorka želela da kaže ovim tekstom pisanim visokoparnim, za ogromnu većinu ljudi nerazumljivim jezikom, punim alegorija i nepoznanica. Samim tim, nikakav cilj nije postignut a samo mali broj ljudu znaće na šta se tekst odnosi i šta je autorka želela da kaže. Da li treba da nagadjamo ili gledamo u bob?
Preporuke:
82
11
6 petak, 07 decembar 2012 16:15
Miroslav Anđelković
Bejaše nekad davno, s početka devedesetih, onaj čuveni grafit na jednoj od fasada nedaleko od Slavije na početku ulice Maršala Tita, (Majora Tepića; Srbskih vladara; Kralja Milana; ...:
''Do svega ovog ne bi došlo, da je Pera na vreme otišao u policiju i prijavio slučaj''!

Zato zakonodavcima postavljam sledeće pitanje: Zašto se vozačima preti zatvorskom kaznom ako podnapiti sednu za volan a nekima ne?!
Preporuke:
34
1
7 petak, 07 decembar 2012 16:16
Mile
Dobar je ovo komentar, to jest. dobro je skrenuti koliko god se mže pažnju na ovo zlo primitivizma i prostaštva koje se širi našim medijima, politikom i životima.
Preporuke:
25
3
8 petak, 07 decembar 2012 16:19
brm
joooj koji povratak u 90-te.. napisa ceo tekst -reakciju na nešto, ne znamo na šta ne znamo ni na koju emisiju Ćirilice konkretno, ni ko je gostovao, ni šta su govorili ...
za ovo bi dobila jedninicu na početnom kursu novinarstva... nema odgovora na ama baš ni jedno dabl ju..
Preporuke:
64
3
9 petak, 07 decembar 2012 16:26
brm
"dobro je skrenuti koliko god se mže pažnju na ovo zlo primitivizma i prostaštva"
izvini al KOJE zlo? kad? gde? ko? šta?
Preporuke:
53
3
10 petak, 07 decembar 2012 17:38
Branko Stojanović
Ćirilica je definitivno najbolja politička emisija u Srbiji, i novinar Milomir Marić svojim ležernim stilom je uspeo da izvuče iz bilo kog političara ili gosta 10 puta više nego neko Ćosićevo ili Bećkovićkino glumatanje i mrštenje. O emisijama na RTS ne vredi ni trošiti reči.
Autorka je govorila o emisiji gde je Marić sakupio urednike naših najtiražnijih listova, i poustio ih da se sami rasrpavljaju svojim kočijaškim rečnikom te se emisija pretvorila u ludu kuću. ALi on je tim postigao cilj, i narod je mogao da vidi da su novinari, i ljudi koji uređuju novine talog društva!
Preporuke:
63
7
11 petak, 07 decembar 2012 17:46
Nebojša Malić
Iz teksta sam shvatio jedino da je autorka čitala mnogo francuskih filozofa i da je veoma besna na jednu TV-emisiju. Ali zašto, nemam pojma.

Što veli komentator "brm" gore, ajde recite ko, šta, gde, kako, kad - pa onda kritikujte do mile volje.
Preporuke:
53
4
12 petak, 07 decembar 2012 18:21
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Ta emisija je primitivna, površna, prostačka bez obzira da li je kritičar kritiku napisao "visokoparnim" ili jezikom običnog seljaka.

Pre svega mislim na prostačko i kafansko ponašanje voditelja koje je dostojan dodatak za medijsku moronizaciju ostalih kmetova.
Preporuke:
26
16
13 petak, 07 decembar 2012 18:23
Goran Stanković
Hvala gđi Stojanović na suptilno podignutom glasu protiv beskrajnog maltretiranja građana. Pogledao sam deo emisije šetajući kanale, tražeći nešto i na temu francuskih intelektualaca... . Znate, ne mogu da shvatim, da u svakoj emisiji gde imamo više od jednog gosta, svi svo vreme pričaju u glas, ukoliko se čuju od voditelja... . Ovo je samo usputno u odnosu na tekst, vredan svake pažnje.
Preporuke:
11
12
14 petak, 07 decembar 2012 19:16
fristajlo
Da li u našoj medijskoj, sledstveno kulturnoj javnosti, ikoga, pa i tzv. običnog čoveka, zanima toliko prljavog veša?

Pa, gospođo Stojanović- poznat Vam je pravac u umetnosti- Estetika ružnog?
Čemu toliko gađenje i zgražanje?
Istini za volju- ne vidim velike razlike između nabrojanog u članku i jednog Vorhola, pop-muzike savremenog doba, holivuđanskih blok-bastera nesumnjivo sumnjivog kvaliteta i sadržaja. Živimo u eri kiča, neukusa i srozavanja svih vrednosti; mi, Srbi, samo pažljivo pratimo svet na putu u blato i glib, proizvodimo smeće, koje ima da se konzumira.
Šalu na stranu (ali, ne previše na stranu!)- to je nuz-pojava globalizma; tako smo, uostalom i sami tražili. Imali smo nekad kulturu, umetnosti i nivo, ali nam je to bilo nekako "bljak", dosadno, čak i politički nepodobno (obojeno crveno!?).
I dobro nam je, koliko ne valjamo...
Preporuke:
28
2
15 petak, 07 decembar 2012 19:20
@Goran Stanković
Biću vam veoma zahvalan ako mi kažete na osnovu čega zaključujete o kojoj se emisiji radi. Iz teksta se to apsolutno ne moze nazreti.
Preporuke:
28
2
16 petak, 07 decembar 2012 20:33
Goran Stanković
Ovako:
tekst može razumeti ko je, makar kao ja, pogledao deo TE emisije. U pravu ste, ali poenta teksta JESTE da gđa ne imenuje. Naravno, na netu pogledajte snimak te emisije, gosti su bili novinari, tj.urednici.
Preporuke:
13
0
17 petak, 07 decembar 2012 20:38
Goran Stanković
Ovako:
tekst može razumeti ko je, makar kao ja, pogledao deo TE emisije. U pravu ste, ali poenta teksta JESTE da gđa ne imenuje. Naravno, na netu pogledajte snimak te emisije, gosti su bili novinari, tj.urednici.
Preporuke:
10
0
18 petak, 07 decembar 2012 20:48
Jasna*
Gledala sam slucajno tu emisiju o kojoj pise gdja Stojanovic,bila je zaista skandalozna,gosti (novinari), za koje covek ne zna dal da ih zali ,ili da ih se grozi.Medjutim najskandalozniji od svih je ipak voditelj navodni novinar M.Maric(ne mislim samo na ovu emisiju vec u svakoj).
Za onog ko je gledao nije bilo tesko da pogodi na sta se tekst odnosi,iako autorka nije navela gde, ko, kad...,toliko je bilo skandalozno,ali slika i prilika stanja u srbijanskom "nezavisnom" novinarstvu i "demokratskom" naravno.
Uzgred svaki od tih novinara ukljucujuci i voditelja bili su svojevremeno zestoki protivnici "diktatora",jer nisu imali novinarsku "slobodu".U ovoj emisiji pokazali su nam kakvu su u "demokratiji" "slobodu" izborili,tj pokazali su da su stigli do dna i ljudskog i novinarskog.
Preporuke:
28
5
19 petak, 07 decembar 2012 21:58
brm
Branko Stojanović
hvala na obaveštenju
Preporuke:
9
1
20 petak, 07 decembar 2012 22:19
Ero Od Bakionice
Gospođo Olga StojanovićSve ovo što ste Vi opisali, bilo to istina ili ne, zvuči mnogo bolje od izjave Predsednika Vlade Srbije da će ispoštovati sve dogovore postignute u Briselu od strane predhodne Vlade. Ja mislim da je to daleko veća f...!@brm, Svaka čast za vašu primedbu: "joooj koji povratak u 90-te.. napisa ceo tekst -reakciju na nešto, ne znamo na šta ne znamo ni na koju emisiju Ćirilice konkretno, ni ko je gostovao, ni šta su govorili ..."
Preporuke:
15
2
21 subota, 08 decembar 2012 02:16
Vuk
Tekst besmislen i pun visokoparnih fraza.
Autorka ocigledno shvata pisanje teksta kao oslobadjanje od mentalnih necistoca.Nesto kao vrsenje velike nuzde na mentalnom nivou.Iako se slazem sa autorkom da je nastup M.M. ispod svake kritike ipak mislim da se on samo pridruzuje sveopstem trendu na ostalim televizijama (s RTS na celu).
Prostakluk,provikativnost zbog provokativnosti,nevaspitanje,arogancija,vredjanje gostiju i gledalaca seve to se moze pripisati M.Maricu ali ako bi neko naveo sve ove osobine TV voditelja i pitao na koga se odnose ja bih najpre pomislio na O.Kovacevic i DaMozdaNe pa tek posle toga na M.Marica.
Inace autorku treba vratiti na kurs novinarstva sa posebnim osvrtom na principe pisanja novinskog teksta Sta,Kada,Ko,Gde iliti poznato 4W.
Preporuke:
13
2
22 subota, 08 decembar 2012 03:04
dulebg
Gledaoci su sami sebi krivi.
Preporuke:
7
0
23 subota, 08 decembar 2012 23:15
dijana
Ne ѕnamo na koju od emisija pomenutog serijala se autorka obrušila, jedina koja mi pada na pamet je ona sa novinarima....ali, ne slažem se sa autorkom ovog teksta, dobro je da se akteri javne scene ogole, neka se pokažu ko su i šta su.Ipak mislim da je bilo mnogo primerenije da na ovaj način napadne primitivizam TV Pinka. Po meni, to je rasadnik primitivizma i svakojakih ludorija koje ponižavaju čoveka.
Preporuke:
14
0
24 nedelja, 09 decembar 2012 11:14
Gordana
Jedino sto ohrabruje je da komentatori, a samim ti i vecina gradjana, nije gledala tu (i slicne) emisiju i da su postedjeni toga.Nadajmo se da ce se takve i slicne emisije same od sebe ugasiti.Prizvati pristojnosti i pameti vecinu nasih novinara je Sizifov posao.Takozvano "istrazivacko" novinarstvo je od Sokacarskog -ulicnog ponasanja napravilo kult, valda po uzoru na Globalno nekaznjeno trucanje svega i svacega.Trazili ste - gledajte!
Preporuke:
9
0
25 nedelja, 09 decembar 2012 13:04
Pitagora
Istina je da globalizam nudi najniže sadržaje kako bi se čovek učinio konfuznim i poslušnim. Mi to ne moramo prihvatiti.
Preporuke:
7
0
26 utorak, 11 decembar 2012 14:46
Srdjan
Nije se konkretno mislilo na odredjenu emisiju Milomira Marica vec nacin na koji ih on vodi. Nivo razgovora u ovim emisijama jeste prizemniji ali iskljucivo zahvaljujuci voditelju. Opravdava reputaciju televizije na kojoj radi. Kao stari udbas, Maric pokusava da impresionira svoju publiku raznoraznim detaljima (obicno trivijalnim) iz politickog i drustvenog zivota Jugoslavije i Srbije. To je sustina njegovih emisija.
Preporuke:
2
0
27 utorak, 11 decembar 2012 17:45
Novosađanin NS
Ne plaćam pretplatu Prvoj TV niti je gledam,
jer na njoj nikad ne može ni da se vidi nešto
pametno. A ko je kriv novinarki što mazohistički gleda nešto od čega joj pozli?
Preporuke:
0
0
28 utorak, 11 decembar 2012 23:42
jbgbgd
Milomir Marić nastavlja da zagađuje medijski prostor...Ne nazire se kraj sulude trke da se sustignu moronske rialiti produkcije. Iza kulisa i jednima i drugima upravljaju isti oni koji su rukopoložili današnje tajkune,političku oligarhiju i njihove poslušnike iz medija sa dobrim "bezbednosnim" bekgraundom...
Preporuke:
0
0
29 sreda, 12 decembar 2012 11:45
Sale
Na stranu srpsko "da komšiji crkne krava" od kolega novinara svom kolegi, ali u informativnom smislu Marić je imao i dobrih emisija. Naravno, pokušavao je on da navede generale i političare da diskutuju o Ljubi Zemuncu i slično ali ipak su ljudi uspevali da iznesu svoja viđenja situacija u vremenu u kom su aktivno učestvovali. Kad već nemamo dobre emisije sa ovom tematikom na javnom servisu i ovo može da prođe.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner